Μία πολύ όμορφη κίνηση, για ένα εξίσου ωραίο εγχείρημα
Άνθρωποι και συμπολίτες μας, που διακρίνονται για το έργο τους, έγιναν σήμερα (7/2) «πωλητές για μία ώρα», για χάρη του περιοδικού «Σχεδία».
Έτσι και, πιάνοντας ο καθένας το… πόστο του, φόρεσαν το κόκκινο γιλεκάκι των πωλητών του ελληνικού περιοδικού δρόμου και κατέλαβαν τις γωνιές τους, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Δείτε τις φωτογραφίες του Life-events.gr:
Γιάννης Σερβετάς – Παρουσιαστής

Αναλυτικές πληροφορίες για τη δράση «Πωλητής για μία ώρα» θα βρείτε στον ιστότοπο της «σχεδίας» μας (www.shedia.gr).
Η πλεύση, όμως, της «σχεδίας» στις θάλασσες της αλληλεγγύης δεν σταματάει εδώ.
Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι, η «σχεδία» βουτά στα νερά του Σαρωνικού (και πιο συγκεκριμένα στην Ακτή Βουλιαγμένης) παρέα με την ομάδα weswim (εμπνευστής της οποίας είναι ο Πέτρος Παρθένης, που ασχολείται πάνω από είκοσι χρόνια με τον αθλητισμό), ένα κίνημα κολύμβησης ανοιχτής θαλάσσης για όλους.
Η ώρα συνάντησης έχει οριστεί για τις 11:00, ενώ οι πρώτου 100 θα εισέλθουν δωρεάν στην ακτή. Μάλιστα, το αναμνηστικό σκουφάκι της «σχεδίας» είναι προσφορά της Benetton.
«Πάνω από 100 εφημερίδες δρόμου, 34 χώρες, 5 ήπειροι, 24 γλώσσες, 9.300 άστεγοι πωλητές κάθε μέρα, 21.000 άστεγοι πωλητές κάθε χρόνο, 2.000 εθελοντές, 5.000.000 αναγνώστες, 20.000.000 πωλήσεις για το 2017, που σημαίνει 2.300.000€ έσοδα μηνιαίως και 27.000.000€ ετησίως έσοδα για τους πωλητές παγκοσμίως και, συνάμα, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.insp.ngo).