«Stop» στις πολιτικές διαφημίσεις από τη Spotify!

Αλλαγή για την πολιτική

Ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί ότι θα σταματήσει να μεταδίδει πολιτικές διαφημίσεις στην ψηφιακή της υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής από τις αρχές του 2020, εξέδωσε η Spotify Technology SA.

Ανάλογα μέτρα, επίσης, πήραν και άλλοι κολοσσοί του Διαδικτύου, ενόψει και των αμερικανικών εκλογών.

Η πιο δημοφιλής παγκοσμίως επί πληρωμή υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής, με σχεδόν 141 εκατομμύρια χρήστες –μεγάλο μέρος των οποίων βρίσκεται στις ΗΠΑ– ανακοίνωσε ότι λαμβάνει την απόφαση αυτή γιατί δεν διαθέτει επαρκή μέσα για να αξιολογεί σωστά τις διαφημίσεις αυτές ως προς τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης.

Το Spotify που άλλαξε τον Οκτώβριο την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις πλατφόρμα του, ανακοίνωσε ότι το μέτρο αυτό θα επεκταθεί και στα πρωτότυπα και αποκλειστικά βιντεομηνύματα του Spotify.

Διαβάστε επίσης  Τεράστιο το δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα - Η μείωση των εργαζόμενων και τα σενάρια

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλούνται να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση, ανάμεσά τους το Facebook και το Alphabet, δέχονται ολοένα και περισσότερες πιέσεις για να σταματήσουν να μεταδίδουν πολιτικές διαφημίσεις που περιέχουν ψευδείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις τον Οκτώβριο, ενώ το Facebook ελέγχει περιεχόμενο προερχόμενο από πολιτικές ομάδες τονίζοντας ότι ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι να λογοκρίνουν πολιτικό υλικό.

«Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε τα απαραίτητα συστήματα και εργαλεία για να ελέγχουμε υπεύθυνα το περιεχόμενο. Θα επαναξιολογήσουμε την απόφαση αυτή καθώς θα συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις ικανότητές μας», ανέφερε εκπρόσωπος του Spotify.